ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ GALLERY VIDEO SITEMAP ΠΡΟΦΙΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ελληνικά English
Αναζήτηση
 
Εύρος Τιμών
Από:  Μέχρι:
Κατηγορίες
Εταιρίες
  Προσφορές Περισσότερα
shojo-SAFE NAILS
  Νέα Προϊόντα Περισσότερα
makigiaz_new_products_shojo_makeup
makeup_artist_products_shojo_makeup
fashiofreaks_shojo_makeup
BLACK LASHES
AMESON MESOTHERAPY
Bookmark and Share
Συχνές ερωτήσεις
 

Q1• Πως προσθέτω/ τροποποιώ την παραγγελία μου;
Δεν μπορούμε να τροποποιήσουμε παραγγελίες εάν έχουν σταλεί.
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να την στείλετε εκ νέου, χωρίς επιπλέον χρέωση.
Παρακαλούμε καλέστε στο 0030 210 4296709 για πληροφορίες.

Q2• Θέλω να ακυρώσω ένα μέρος της παραγγελίας μου.
Θα πρέπει να επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, για να ακυρωθεί η παραγγελία σας και να δημιουργήσετε μια νέα. Στην περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που λείπουν.

Q3• Πως επιβεβαιώνεται η παραγγελία μου;
Από τη στιγμή που έχετε στείλει την παραγγελία σας, θ αεπικοινωνησουμε μαζι σας τηλεφωνικώς και θα λάβετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά όλα τα προϊόντα, οι ποσότητες και οι τιμές που σχετίζονται με την παραγγελία σας
Παρακαλούμε σημειώστε τον αριθμό παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Q4• Πώς αλλάζω τη διεύθυνση παράδοσης;
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας
Μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, διεύθυνση αποστολής κλπ.

Q5• Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας
Αν από την παραγγελία μου λείπουν πράγματα
Αν σας λείπουν προϊόντα από την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο 0030 210 4296709.

Q6• Θέλω να ενημερωθώ για τον τρόπο επιστροφής χρημάτων της παραγγελία μου.
Μετά από μερική ή ολική ακύρωση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσει μαζί σας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για να σας ενημερώσει σχετικά.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας, θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:

Q7• Πιστωτική κάρτα on-line
Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας στο site μας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 6 εργάσιμες ημέρες.

Q8• Καταθεση σε λογαριασμο
Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω τραπεζης  τότε θα πρέπει να μας αποστειλλετε με e-mail  το Δελτιο Καταθεσης της τραπέζης.

Q9• Που βρίσκεται η παραγγελία μου;
     • Τι συμβαίνει όταν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης ή αν τρίτο πρόσωπο παραλάβει την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η συνεργαζόμενη εταιρία courier, μπορείτε να:
- να λάβετε ειδοποιητήριο ή sms εάν είχατε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, με όλα τα στοιχεία της παράδοσης.
Η παραγγελία σας θα επαναπροωθηθεί προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο.

Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί:
Α. Δελτίο ταυτότητας.
Β. Να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής στο μεταφορέα

Q10• Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Κατά την παραλαβή ενός δέματος, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα.
Σε περίπτωση που δειτε ότι εχει παραβιαστει ειδοποιήστε μας απευθείας μέσω email ή τηλεφωνικά για να μας πληροφορήσετε σχετικα με την παραλαβή του δέματος.

Q11• Tι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;
Όλα τα δέματα ελέγχονται προτού αποσταλούν. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως στο δελτίο παραλαβής και επικοινωνήστε άμεσα με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών εντός 24 ωρών από την ώρα της παράδοσης.

 

Πληροφορίες
Συχνές ερωτήσεις
Πληροφορίες παραδόσεις
Ασφάλεια συναλλαγών
Πληρωμές
Όροι χρήσεως
  Καλάθι Αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι
Newsletter
Αν θέλετε να σας αποστείλουμε ενημερωτικό E-mail, παρακαλώ στείλετε μας το E-mail σας





σεμιναρια μακιγιαζ_seminaria makigiaz

seventyone%
Banner Δεξί 3